Regulamin korzystania z usług salonu Perfect Body Studio Urody i Modelowanie Sylwetki
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Perfect Body Studio Urody i Modelowania Sylwetki ul. Mickiewicza 7, 33-100 Tarnów.(dalej: Studio).
- Klient, korzystając z usług Studia, akceptuje niniejszy regulamin.
- Studio zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami higieny oraz wiedzą specjalistyczną.
- Godziny otwarcia są podane w systemie rezerwacji oraz na stronie jako orientacyjne. Klienci są zobowiązani do wcześniejszej rezerwacji wizyty. Studio zastrzega sobie prawo do pracy w innych godzinach niż orientacyjne. Klient, który nie umówił wizyty może spotkać się z sytuacją, w której Studio będzie nieczynne.
II. Rezerwacje
- Rezerwacji wizyty można dokonać:
- osobiście w Salonie,
- telefonicznie,
- za pośrednictwem systemu rezerwacji online Booksy
- przez Messenger
- Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na umówioną wizytę. Po wcześniejszym przybyciu uprasza się o poczekanie na wezwanie. Wyjątkiem są urządzenia, które nie są bezpośrednio obsługiwane przez pracowników jak : rollmasaż, limfodrenaż, vacu, ems, lipolaser. Osoby takie proszone są o punktualne przychodzenie, i informowanie obsługi o przyjściu.
- Rezygnacja lub zmiana terminu wizyty powinna być zgłoszona najpóźniej 24 godziny przed planowaną wizytą. W przeciwnym razie Studio zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami rezerwacji w wysokości połowy wartości ceny umówionego zabiegu.
- Wszystkie przypadki nieobecności są traktowane jednakowo. Nie ma znaczenia powód nieobecności. Ważne aby zgłosić ją do 24 godzin przed wizytą bezkosztowo.
- W przypadku gdy Klient ma wykupiony karnet, nie zgłoszenie nieobecności do 24 godzin spowoduje zaliczenie wejścia jako odbyte. Karnety na 3 zabiegi ważne są 4 tygodnie, a karnety na 6 zabiegów ważne są 8 tygodni. Karnet po tym czasie traci ważność. Karnety na rollmasaż, limfodrenaż i vacu ważne są 8 tygodni.
- Istnieje możliwość zawieszenia karnetu na czas nieokreślony. Należy telefonicznie zgłosić że chce się zawiesić karnet. Karnet zostanie zawieszony z datą zgłoszenia i odwieszony z datą wizyty. W praktyce ważność karnetu będzie przedłużona o okres zawieszenia.
- Klient korzystając z systemu rezerwacji booksy proszony jest o zwracanie uwagi na to czy rezerwacja została potwierdzona przez Studio. Jeśli tak nie jest to należy skontaktować się telefonicznie ze Studiem. Przyjście na nie potwierdzoną wizytę może spotkać się z odmową jej wykonania np. z przyczyn braków kadrowych lub zabiegów które nie pozwalają na oderwanie się w trakcie jej realizacji.
- System booksy wysyła przypomnienie o wizycie dokładnie 24 godzin przed wizytą. Prosimy o sprawdzenie powiadomień wysyłanych poprzez:
- sms
- powiadomienie w aplikacji
- Zadatki za wizytę będą naliczane uznaniowo przez Studio. Studio poinformuje Klienta po zarezerwowaniu wizyty czy będzie musiał wpłacić zadatek i w jakiej kwocie. Zadatek:
- Pomniejsza zapłatę za odbytą usługę.
- Przepada jeśli Klient nie odwoła lub nie zmieni rezerwacji do 24 godzin.
- Gwarantuje potwierdzenie rezerwacji. W przypadku nie wpłacenia zadatku na prośbę Studia rezerwacja zostanie anulowana.
- Studio zastrzega sobie prawo do 15 minutowego opóźnienia.
- W przypadku spóźnienia się Klienta powyżej 15 minut Studio może anulować wizytę lub skrócić czas zabiegu. W takim przypadku klient uiści należność za zabieg w pełnej cenie.
III. Realizacja usług
- Usługi są realizowane wyłącznie po konsultacji i potwierdzeniu stanu zdrowia klienta, jeśli jest to wymagane dla danej usługi.
- Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu Studia o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych, alergiach oraz chorobach skóry.
- Klient zostanie poinformowany o przebiegu usługi, oraz zaleceniach po zabiegu. Po wyrażeniu zgody i braku przeciwwskazań do zabiegu, zabieg zostanie wykonany. Jeśli wystąpiłby przypadek kiedy klient nie jest do końca zadowolony z efektów zabiegów (np. przedłużania rzęs, henny brwi) zostanie poproszony o uregulowanie w całości należności za wykonaną usługę, ale przyesługuje mu możliwość zgłaszenia pisemnej reklamacji.
- W przypadku braku zgody na wykonanie usługi według procedur postępowania w Studio, usługa nie zostanie wykonana.
- Usługi są indywidualnie dobierane do potrzeb Klienta w taki sposób, aby dawały najlepsze rezultaty.
- Studio zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi, jeśli istnieją przeciwwskazania zdrowotne lub inne obiektywne powody.
IV. Płatności
- Płatności za usługi można dokonywać gotówką, kartą płatniczą lub innymi metodami akceptowanymi w Studio.
- Cennik usług jest dostępny w siedzibie Studia oraz na jego stronie internetowej, w systemie rezerwacji booksy.
- W przypadku promocji lub rabatów, Klient zobowiązany jest do poinformowania obsługi studia o chęci skorzystania z cen promocyjnych przed rozpoczęciem usługi.
V. Odpowiedzialność Studia
- Studio nie ponosi odpowiedzialności za niezadowolenie z usług, wynikające z nieprzestrzegania zaleceń przed i pozabiegowych przez Klienta.
- Reklamacje należy zgłaszać drogą pisemną osobiście, lub drogą elektroniczną w ciągu 7 dni od wykonania usługi.
- Studio zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.
VI. Zasady zachowania w Studiu
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad higieny oraz do zachowania zgodnego z zasadami współżycia społecznego. W Studio do dyspozycji znajdują się: prysznic oraz przybory higieniczne typu chusteczki nawilżane, podpaski, tampony, wkładki higieniczne.
- W Studiu obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu oraz używania środków odurzających.
- Studio zaprasza do relaksu, odpoczynku w trakcie korzystania z oferty. W przypadku oczekiwania na zabieg prosimy o zachowanie ciszy i nie korzystanie głośne z telefonów komórkowych. Prosimy w miarę o przychodzenie jednoosobowo bez osób towarzyszących nie korzystających z usługi. W skrajnych przypadkach towarzyszącym dzieciom należy zagwarantować zajęcie, które nie będzie przeszkadzać innym Klientom w relaksacji.
- Korzystając z Rollmasażu, Limfodrenażu i kapsuły Vacu jest obowiązek przebrania się w strój zamienny,: skarpetki, podkoszulek i leginsy.
- Studio zastrzega sobie prawo do odmowy obsługi Klienta zachowującego się w sposób agresywny, wulgarny, będących pod wpływem środków odurzających lub nieprzestrzegającego regulaminu.
VII. Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności Studia.
- Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz żądania ich poprawienia lub usunięcia.
VIII. Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Studiu i na stronie internetowej.
- Studio zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o których Klienci będą informowani z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.