Regulamin korzystania z usług salonu Perfect Body Studio Urody i Modelowanie Sylwetki 

I. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady korzystania z usług oferowanych przez Perfect Body Studio Urody i Modelowania Sylwetki ul. Mickiewicza 7, 33-100 Tarnów.(dalej: Studio).
  2. Klient, korzystając z usług Studia, akceptuje niniejszy regulamin.
  3. Studio zobowiązuje się do świadczenia usług zgodnie z obowiązującymi standardami, zasadami higieny oraz wiedzą specjalistyczną.
  4. Godziny otwarcia są podane w systemie rezerwacji oraz na stronie  jako orientacyjne. Klienci są zobowiązani do wcześniejszej rezerwacji wizyty. Studio zastrzega sobie prawo do pracy w innych godzinach niż orientacyjne. Klient, który nie umówił wizyty może spotkać się z sytuacją, w której Studio będzie nieczynne.

II. Rezerwacje

  1. Rezerwacji wizyty można dokonać:
    • osobiście w Salonie,
    • telefonicznie,
    • za pośrednictwem systemu rezerwacji online Booksy
    • przez Messenger 
  2. Klient zobowiązany jest do punktualnego stawienia się na umówioną wizytę. Po wcześniejszym przybyciu uprasza się o poczekanie na wezwanie. Wyjątkiem są urządzenia, które nie są bezpośrednio obsługiwane przez pracowników jak : rollmasaż, limfodrenaż, vacu, ems, lipolaser. Osoby takie proszone są o punktualne przychodzenie, i informowanie obsługi o przyjściu.  
  3. Rezygnacja lub zmiana terminu wizyty powinna być zgłoszona najpóźniej 24 godziny przed planowaną wizytą. W przeciwnym razie Studio zastrzega sobie prawo do obciążenia klienta kosztami rezerwacji w wysokości połowy wartości ceny umówionego zabiegu. 
  4. Wszystkie przypadki nieobecności są traktowane jednakowo. Nie ma znaczenia powód nieobecności. Ważne aby zgłosić ją do 24 godzin przed wizytą bezkosztowo.
  5. W przypadku gdy Klient ma wykupiony karnet, nie zgłoszenie nieobecności do 24 godzin spowoduje zaliczenie wejścia jako odbyte. Karnety na 3 zabiegi ważne są 4 tygodnie, a karnety na 6 zabiegów ważne są 8 tygodni. Karnet po tym czasie traci ważność. Karnety na rollmasaż, limfodrenaż i vacu ważne są 8 tygodni.
  6. Istnieje możliwość zawieszenia karnetu na czas nieokreślony. Należy telefonicznie zgłosić że chce się zawiesić karnet. Karnet zostanie zawieszony z datą zgłoszenia i odwieszony z datą wizyty. W praktyce ważność karnetu będzie przedłużona o okres zawieszenia. 
  7. Klient korzystając z systemu rezerwacji booksy proszony jest o zwracanie uwagi na to czy rezerwacja została potwierdzona przez Studio. Jeśli tak nie jest to należy skontaktować się telefonicznie ze Studiem. Przyjście na nie potwierdzoną wizytę może spotkać się z odmową jej wykonania np. z przyczyn braków kadrowych lub zabiegów które nie pozwalają na oderwanie się w trakcie jej realizacji. 
  8. System booksy wysyła przypomnienie o wizycie dokładnie 24 godzin przed wizytą. Prosimy o sprawdzenie powiadomień wysyłanych poprzez:
    • sms
    • powiadomienie w aplikacji 
    • e-mail
  9. Zadatki za wizytę będą naliczane uznaniowo przez Studio. Studio poinformuje Klienta po zarezerwowaniu wizyty czy będzie musiał wpłacić zadatek i w jakiej kwocie. Zadatek:
  • Pomniejsza zapłatę za odbytą usługę.
  • Przepada jeśli Klient nie odwoła lub nie zmieni rezerwacji do 24 godzin.
  • Gwarantuje potwierdzenie rezerwacji. W przypadku nie wpłacenia zadatku na prośbę Studia rezerwacja zostanie anulowana. 
  1. Studio zastrzega sobie prawo do 15 minutowego opóźnienia. 
  2. W przypadku spóźnienia się Klienta powyżej 15 minut Studio może anulować wizytę lub skrócić czas zabiegu. W takim przypadku klient uiści należność za zabieg w pełnej cenie.

III. Realizacja usług

  1. Usługi są realizowane wyłącznie po konsultacji i potwierdzeniu stanu zdrowia klienta, jeśli jest to wymagane dla danej usługi.
  2. Klient zobowiązany jest do poinformowania personelu Studia o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych, alergiach oraz chorobach skóry.
  3. Klient zostanie poinformowany o przebiegu usługi, oraz zaleceniach po zabiegu. Po wyrażeniu zgody i braku przeciwwskazań do zabiegu, zabieg zostanie wykonany. Jeśli wystąpiłby przypadek kiedy klient nie jest do końca zadowolony z efektów zabiegów (np. przedłużania rzęs, henny brwi) zostanie poproszony o uregulowanie w całości należności za wykonaną usługę, ale przyesługuje mu możliwość zgłaszenia pisemnej reklamacji.
  4. W przypadku braku zgody na wykonanie usługi według procedur postępowania w Studio, usługa nie zostanie wykonana.
  5. Usługi są indywidualnie dobierane do potrzeb Klienta w taki sposób, aby dawały najlepsze rezultaty. 
  6. Studio zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi, jeśli istnieją przeciwwskazania zdrowotne lub inne obiektywne powody.

IV. Płatności

  1. Płatności za usługi można dokonywać gotówką, kartą płatniczą lub innymi metodami akceptowanymi w Studio.
  2. Cennik usług jest dostępny w siedzibie Studia oraz na jego stronie internetowej, w systemie rezerwacji booksy.
  3. W przypadku promocji lub rabatów, Klient zobowiązany jest do poinformowania obsługi studia o chęci skorzystania z cen promocyjnych przed rozpoczęciem usługi.

V. Odpowiedzialność Studia

  1. Studio nie ponosi odpowiedzialności za niezadowolenie z usług, wynikające z nieprzestrzegania zaleceń przed i pozabiegowych przez Klienta.
  2. Reklamacje należy zgłaszać drogą pisemną osobiście, lub drogą elektroniczną w ciągu 7 dni od wykonania usługi.
  3. Studio zastrzega sobie prawo do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni roboczych.

VI. Zasady zachowania w Studiu 

  1. Klient zobowiązany jest do przestrzegania zasad higieny oraz do zachowania zgodnego z zasadami współżycia społecznego. W Studio do dyspozycji znajdują się: prysznic oraz przybory higieniczne typu chusteczki nawilżane, podpaski, tampony, wkładki higieniczne. 
  2. W Studiu  obowiązuje zakaz palenia, spożywania alkoholu oraz używania środków odurzających.
  3. Studio zaprasza do relaksu, odpoczynku w trakcie korzystania z oferty. W przypadku oczekiwania na zabieg prosimy o zachowanie ciszy i nie korzystanie głośne z telefonów komórkowych. Prosimy w miarę o przychodzenie jednoosobowo bez osób towarzyszących nie korzystających z usługi. W skrajnych przypadkach towarzyszącym dzieciom należy zagwarantować zajęcie, które nie będzie przeszkadzać innym Klientom w relaksacji. 
  4. Korzystając z Rollmasażu, Limfodrenażu i kapsuły Vacu jest obowiązek przebrania się w strój zamienny,: skarpetki, podkoszulek i leginsy. 
  5. Studio zastrzega sobie prawo do odmowy obsługi Klienta zachowującego się w sposób agresywny, wulgarny, będących  pod wpływem środków odurzających lub nieprzestrzegającego regulaminu. 

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta są przetwarzane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Polityką Prywatności Studia.
  2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz żądania ich poprawienia lub usunięcia.

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji w Studiu i na stronie internetowej.
  2. Studio zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie, o których Klienci będą informowani z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.